آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

کامپیوتر ، اینترنت، اخبار فناوری، نرم افزار و سخت افزار

نویسندگان
سایت های مرجع
مدیر عامل شرکت پست خبر داد

مدیر عامل شرکت پست از همکاری مشترک این شرکت و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خارجی خبر داد و گفت: هم اکنون خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی Ebay و Amazon ممکن شده و کالاهای خریداری شده از طریق پست وارد و تحویل داده می‌شوند.

ادامه مطلب-----»

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، حسین مهری در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست از همکاری جدید شرکت پست ایران با فروشگاه‌های بین‌المللی ebay و Amazon خبر داد و گفت: از این پس شهروندان ایرانی می‌توانند از این فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی خرید کنند و کالای خود را در ایران تحویل بگیرند.

مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: در همین راستا، پست صحبت‌هایی را نیز با ارائه دهندگان خدمات پستی پیک و فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی از جمله دی جی کالا و پیک بادپا آغاز کرده است که به وسیله پستچی‌های شرکت پست کالا به دست مشتری برسد.

وی گفت: در همکاری پست و دو شرکت ebay و Amazon به دلیل تحریم یک شرکت واسطه انتخاب شده که هزینه را از دلار به ریال تبدیل و هزینه پست و هزینه گمرک را نیز محاسبه و دریافت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: در مرحله بعد از این طریق بتوانیم کالای فروشگاه‌های ایرانی را نیز به خارج از کشور صادر کنیم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۴
M.S

خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی