آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

کامپیوتر ، اینترنت، اخبار فناوری، نرم افزار و سخت افزار

نویسندگان
سایت های مرجع

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

شاید چون CPU یکی از مهم ترین و گران ترین قطعات است ممکن است با خود تصور کنید باید نصبش بر 

روی مادربرد بسیار دشوارد باشد. ولی اصلا اینطور نیست و فقط کافی است کمی دقت کنید.

خیلی ها از باز کردن Case کامپیوترشان و دست زدن به قطعات ترس عجیبی دارند، برای این دسته از افراد کامپیوتر و قطعات داخل Case تقریبا مثل یک راز است و هرگز هم سعی نمی کنند از این راز سر در بیاورند. اما واقعیت این طور نیست و این راز به راحتی برای همه قابل کشف است.

قبل از اینکه وارد بحث اصلی بشویم یک نکته ی اساسی و مهم در هنگام مونتاژ قطعات وجود دارد، آن هم اینکه حتما سعی کنید عملیات مونتاژ را روی میز و یا سطحی انجام دهید که نارسانا باشد و احتمال پدید آمدن اتصالی به حداقل برسد.

برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۱۸
مهدیار محمودی

عالی نبود اگر می توانستید از تلویزیونتان مانند مانیتور لپتاپ خود استفاده کنید؟ نظرتان در مورد دسترسی به کلکسیون فیلم ها و موزیکهایتان از همان تلویزیون چیست؟ خب، شما می توانید همه این امکانات را داشته باشید. آن هم از چند راه نسبتا ساده.

احتمالا شما هم مانند من، تعداد زیادی فیلم و موزیک را روی کامپیوتر خود انباشته کرده اید. جلوی لپ تاپتان می نشینید و مادامی که دارید در وب گشت می زنید یا با دوستانتان چت می کنید؛ از کلکسیون زیبای موسیقیتان هم بهره مند می شوید. روش خوبی است! اما وقتی یک تلویزیون HD چهل اینچی در اتاق شما جای گرفته و باند های با کیفیت سینمای خانگیتان در کنار آن قرار دارند؛ استفاده از اسپیکر های کوچک لپتاپ، آن هم با یک مانیتور 15 اینچی؛ ترکیب جذابی به نظر نمی رسد.

برای آموزش به ادامه مطلب مراجه نمایید...

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۲
مهدیار محمودی