آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

!!! آموزشــ بعضیـــ چیــــــزا

آمــوزا

کامپیوتر ، اینترنت، اخبار فناوری، نرم افزار و سخت افزار

نویسندگان
سایت های مرجع

۱۳ مطلب توسط «M.S» ثبت شده است

چند کارت و مقداری طلا، همه‌ی آن چیزیست که نیاز دارید تا مدت‌ها سرگرم شوید. فروت‌کرفت، بازی‌ای که به سرعت نام خود را به‌عنوان محبوب‌ترین بازی آنلاین ایرانی بر سر زبان‌ها انداخت.
کارت بازی فروت‌کرفت ، یک  بازی با انبوهی از کارت ها و میوه های جنگجوست که به صورت چند نفره و آنلاین می باشد . در این بازی شما می توانید با جمع کردن بیش از 200 کارت بازی ، با رقبای خود در سراسر جهان مبارزه کنید و با دوستان خود به صورت قبیله ای متحد شوید. این بازی عوامل بازی های استراتژیک آنلاین مانند Travian  یا Clash Of Clans را با کارت بازی های  قدیمی ترکیب می کند. «فروت کرفت» در سال 1392 توسط شرکت «توسعه ابزار های داده» یا «تاد»به عنوان یک محصول مستقل ساخته شده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۰
M.S

Avast Free Antivirus

معرفی اولین آنتی ویروس رو امروز با معرفی آنتی ویروس آواست (avast)آغاز میشه.

میتونید در ادامه مطلب توضیحاتی درباره این آنتی ویروس و البته

بخش جذاب خصوصیات رو مشاهده کنید... 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۶
M.S

این روز ها با پیشرفت دنیای الکترونیک همه خواهان داشتن جست و جویی امن در اینترنت یا نصب نرم افزاری سالم در دستگاه الکترونیکشان دارند به همین علت هر روز قرار است ما یک آنتی ویروس را معرفی و در آخر مقایسه ای از آن ها برای شما بگذاریم.

پس با ما همراه باشید...

(البته در نظرات ما را در مقایسه ی پایانی همراه کنید)

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۷
M.S
مدیر عامل شرکت پست خبر داد

مدیر عامل شرکت پست از همکاری مشترک این شرکت و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خارجی خبر داد و گفت: هم اکنون خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی Ebay و Amazon ممکن شده و کالاهای خریداری شده از طریق پست وارد و تحویل داده می‌شوند.

ادامه مطلب-----»

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۴ ، ۱۵:۱۴
M.S

این روزها همه از سرفیس‌ها الگوبرداری می‌کنند

نخستین تبلت هیبریدی جهان در سال ۲۰۰۱ میلادی و با سیستم عامل ویندوز معرفی شد. در آن زمان بیل گیتس، به‌عنوان بنیان‌گذار مایکروسافت، با غرور و اعتمادبه‌نفس خاصی در مورد این نوع فرم‌فکتور صحبت می‌کرد. او معتقد بود که در طول پنج سال آینده، این نوع دستگاه‌ها تبدیل به محبوب‌ترین شکل پی‌سی‌ها خواهند شد و می‌توانند آینده‌ی تبلت‌ها را رقم بزنند. در ابتدا، کاربران روی خوشی به این نوع دستگاه‌‌ها نشان ندادند و بعضا آن‌ها را مسخره می‌کردند. اما طولی نکشید تا با به میدان آمدن غول دنیای تکنولوژی، مایکروسافت به این حوزه و پیشرفت‌های شگرفی که به وجود آمد، تبلت‌های هیبریدی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کردند. در حقیقت باید خانواده‌ی سرفیس مایکروسافت را طلایه‌دار تبلت‌های هیبریدی در دنیا دانست. ازاین‌رو است که این روزها همه از سرفیس‌ها الگوبرداری می‌کنند.


ادامه مطلب  -----»

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۳
M.S

دانلود دانلود منیجر فوق قدرتمند final 10 Download Accelerator Plus 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

---»

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۵:۴۷
M.S

Download Accelerator Plus که به اختصار DAP خوانده می شود با دارا بیش از 154 میلیون کاربر در دنیا یکی از قدیمی ترین و پر طرفدار ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار که محصول شرکت نرم افزاری Speedbit می باشد این امکان برای شما فراهم می کند تا در صورتی که در هنگام دریافت فایلی از اینترنت ارتباط شما قطع شد، بتوانید ادامه فایل را بعد از اتصال مجدد به اینترنت دریافت کنید همچنین این برنامه با تکنیک خاص خود سرعت دریافت فایل ها را تا 400٪ افزایش می دهد! این نرم افزار همچنین با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
قابلیت نمایش فایل (مخصوصاً فیلم) تا هر جایی که دانلود شده از ویژگی های خاص این نرم افزار است. همچنین از این برنامه می توان به عنوان یک ابزار برای آپلود اطلاعات نیز استفاده نمود در حقیقت این نرم افزار علاوه بر آنکه یک مدیر دانلود خوبی است یک مدیر آپلود خوب نیز می باشد.

ادامه توضیحات در ادامه مطلب...

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۵
M.S

بازی شگفت انگیز Fallout Shelter 

Fallout Shelter اولین بازی کمپانی معروف و نام آشنای Bethesda Softworks LLC برای دستگاه های اندروید و آی او اس است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم و تصمیم بر این شد تا مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را برای اولین بار حضور شما کاربران ایرانی اندرویدی معرفی نماییم! Fallout Shelter همانطوری که از اسمش پیدا است، داستان پناه گرفتن بازمانده‌های فاجعه ای اتمی در زیر زمین است؛ والت‌هایی (Vault) که یکی از اجزای اساسی سری Fallout به حساب می آیند. نقش شما در بازی، فرمانده این پناهگاه و گسترش دادن آن است. شما باید با اندک بازمانده‌های فاجعه اتمی، وارد یکی از این پناهگاه‌ها شده و زندگی جدیدی را در زیرزمین آغاز کنید. در ابتدا، پناهگاهتان جز نیروگاه تأمین و توزیع برق، آب و البته غذا، چیز دیگری ندارد. اینجا است که نقش شما در بازی مشخص می شود و باید به عنوان شهردار این شهر زیرزمینی به جذب نیرو و البته قرار دادن آن‌ها در جای درست بپردازید! اگر از علاقه مندان به بازی های فکری با گیم پلی اعتیاداور هستید تحت هیچ شرایطی Fallout Shelter را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Fallout Shelter اندروید :

  • بهترین طاق ها را بسازید تا شهروندانتان در امنیت باشند
  • بر جامعه پر رونق خود نظارت کنید و مردم خویش را به سوی خوشحالی سوق دهید
  • موفقیت شما در بازی نیاز یه ساکنانی با مهارت های مختلف است
  • ساکنین خود را به زمین های الوده بفرستید و مواد ارزشمند به دست اورید
  • از طاق خود با تقویت ساکنین در برابر بیگانگان محافظت کنید
  • عکس های بیشتر در ادامه مطلب
Fallout-Shelter

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۱
M.S

بازی Pro Evolution Soccer 2016

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

برای مشاهده عکس های این بازی به ادامه مطلب بروید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۲
M.S

سلام

از این به بعد قراره آخر هر هفته با معرفی دو بازی همراه شما باشیم

پس

با ما همراه باشید

Game

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۹
M.S